Ukrainian
Italian
Polish
Spanish

Ендодонтія (лікування кореневих каналів) як окрема галузь в стоматології з’явилась ще в 70-х роках ХХ століття.

Ендодонтичне лікування чи не найважливіший етап в комплексі лікування усього зуба.

Без якісної ендодонтії неможливе успішне проведення всіх подальших етапів стоматологічного лікування.

Необхідність в ендолікуванні може виникати внаслідок ускладнень карієсу, травм, при потребі перелікування кореневих каналів тощо. Як правило, гострий мимовільний зубний біль — це сигнал, що говорить про необхідність лікування зубних каналів. Біль свідчить про наявність запального процесу в зубному каналі, який найчастіше виникає через вчасно не вилікуваний карієс.

Пульпа зуба є структурою, через яку зуб отримує харчування. Її запалення (пульпіт) — це трагедія не лише для одного зуба, але і для організму в цілому. Хронічний запальний процес у пульпі може стати джерелом запалення в інших органах чи ініціатором загострення таких хронічних процесів як ревматизм. При поширенні запалення за межі кореневого каналу (періодонтит) можна взагалі втратити зуб.

Ендодонтичне лікування (ендодонтія) вважається одним із найскладніших в стоматології, поряд з імплантацією зубів. Адже форма і кількість коренів зубів так само індивідуальні, як відбитки пальців людини. У когось корені прямі і короткі, а у когось — довгі і вигнуті. В одному і тому ж зубі в однієї людини може бути два канали, а в іншого — п’ять. При чому кількість каналів складно точно визначити

навіть по рентгену. Тому, безумовно, ендодонтичне лікування вимагає від доктора великих знань і високого рівня майстерності.

Висока кваліфікація наших лікарів — запорука успішного лікування зубів навіть у найскладніших випадках (при лікуванні кіст, кістогранульом, зубів з високою кривизною кореневих каналів). Це

дозволяє запобігти хірургічному втручанню чи, навіть, видаленню зуба та зберегти його як функціональну одиницю зубощелепової системи.

Ендодонтія включає в собі наступні етапи:

1. знечулення;
  2. видалення пульпи чи продуктів її розпаду;
  3. механічна та медикаментозна обробка кореневих каналів;
  4. пломбування (обтурація) кореневих каналів.

При значному інфікуванні кореневих каналів ендодонтичне лікування може проводитись у кілька етапів.

У нашій стоматологічній клініці використовуються сучасні та якісні інструменти і матеріали для обробки та пломбування системи кореневих каналів.

Після завершення ендодонтичного лікування необхідно відновити зовнішню частину зуба за допомогою реставраційного матеріалу чи штучної коронки.