Ukrainian
Spanish
Рейтинг користувача:  / 1
ГіршийКращий

Металокерамічна коронка своєю появою здійснила естетичний прорив  в протезуванні, подарувавши мільйонам людей можливість мати гарні зуби. Металокерамічні коронки користуються попитом і великою популярністю.
Якщо зуби вже майже переможені карієсом, якщо є флюороз, вроджений недорозвиток емалі,  стертість емалі, аномалії форми,  величини зуба, травматичне ушкодження зуба, Вам  порекомендують  протезування. Металокерамічна коронка надійна, довговічна і, головне, доступна. Завдяки сучасним технологіям металокерамічні коронки витримують значне жувальне навантаження і функціонують довгі роки.

В основі коронки – металевий каркас, який зверху покритий керамічною масою, яка імітує колір зуба.  Кращими матеріалами для металевої основи коронки є сплави благородних металів (золота і платини, золота і паладію).  Металокераміка на золотоплатиновому сплаві є більш естетичною, має натуральніший вигляд,  тепліший колір і не сіріє за рахунок золотого ковпачка. Така коронка точніше прилягає до зуба, це забезпечує легкоплавкість сплаву.

Навіть, якщо у Вас повністю зруйнована частина  зуба над яснами, то металокерамічну коронку можна поставити на культьову вкладку.

Переваги металокераміки:
- Відмінна естетика. Використовуючи металокераміку можна досягнути  повної відповідності штучних зубів натуральним.
- Функціональність. Металокерамічними коронками так само зручно пережовувати їжу, як і своїми зубами, а в деяких випадках навіть краще.
- Хороша гігієна. На металокераміці в кілька разів менше осідає мікробний наліт, ніж на своїх зубах або на металі. Отже, металокерамічні зуби більш "гігієнічні". Це особливо важливо пацієнтам з пародонтитом.
- Довговічність. Металокераміка дуже точно одягається на зуб. Між коронкою і зубом не потрапляють їжа і слина, тому карієс під коронкою не розвивається. Середній термін служби металокераміки на неблагородному сплаві 10-12 років, на золотоплатиновому сплаві 15 років і більше.
- Універсальність. Металокерамічні конструкції дозволяють протезування  простих і  складних клінічних випадків  з  довгостроковим сприятливим прогнозом.

Недоліки металокераміки
Металокерамічні коронки не рекомендуються до 16 років. Причина проста – зуби у підлітків мають недостатньо товсті стінки і можуть е витримати навантаження. Також металокераміку  небажано ставити на найбільш нестійкі зуби дорослих – нижні різці.
Протипоказанням до такого виду протезування є патології прикусу і патологічна стертість зубів. Оскільки кераміка значно твердіша від природної емалі, то при значних навантаженнях емаль власного зуба тане на очах.
Слабкою ланкою є захворювання м’яких тканин навколо зуба, які також не витримують навантаження металокерамічною коронкою.
Іноді можна зустріти людей, в яких біля металокерамічної коронки  синіють ясна.
Це виглядає жахливо і дуже неестетично. Ми не допускаємо таких помилок, препаруючи зуб зі сходинкою, на яку чітко опирається коронка, тому такі ускладнення не виникають в наших пацієнтів.
Найпоширеніше ускладнення коронок – поступове зменшення рівня ясен і виявлення лінії металу біля основи коронки.
Ця проблема успішно вирішена в  «ГУК Дентал» завдяки застосуванню металокерамічних коронок з суцільним фарфоровим краєм, коли ясна зовсім не контактують з металевою основою.